KORS I TAKET

Det blev ingen handboll, men förhoppningsvis imorgon.. jag blir så sur på mitt knä, jag ville verkligen vara med i lördags på matchen, men icke.. Nu vill jag bara att det ska bli bra igen.. Jag hatar att se men inte göra.

Hör och häpna igen, idag kom pappa hem klockan 18, & så frågar han om vi kan åka och handla mat? Jag tror aldrig det hänt. mamma jobbar sent idag.
Dessutom tidigare i veckan så ringde han till mig(!) för att kolla om han kunde tacka ja till ett jobb..
Jag vet inte om detta är bra eller dåligt..

Nu stängs tv och datorn av och jag ska krypa under täcket och sova, trots att jag sovit två timmar på dagen så känner jag mig trött nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0