CV

Ja, jag sitter här och försöker knåpa ihop ett CV, vilket inte var det lättaste märkte jag..
Hitta min kalender måste jag göra också, för i min värld är allt är upp och ner just nu..
Ikväll kommer det troligen att bli handboll, vilket innebär att träffa annie & fina tjejornamed!<3

Föresten Stockholm igår var mycket bra!
Det fanns hur mycket saker som helst som jag ville ha, åh det fanns för mycket..
& ni vet för mycket saker tillsammans med min beslutsångest fungerade inte bra alls bra. & tillsammans med min snålhet så blev det pannkaka av mina planerade köp. jaja.  Lite småsaker följde med mig hem och en trevlig dag hade jag med mormor och mami så det var bra med det:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0