25 MAJ

Godmorgon, eller morgon och morgon, klockan är redan tjugo i tio.... fast det är inte så mycket ändå?
Nu ska jag strax ut och övningsköra, jag är hemma hos mormor och morfar. Är redigt sur på mig själv för att jag glömde kameran hemma imorse, men jag försov mig och fick skynda. Eller jag trodde att jag gått upp, jag drömde det iallafall..
Vädret har lovat blå himmel och sol idag, jag ser inget utav det just nu, vi får hoppas att det ändras snart..

Jag har lite panik inför balen, håret, skorna,mklänningen? Ni vet sån där typiskt stress som kommer..
jaja, ni kanske inte känner igen er, jag blir alltid sån innan jag ska göra någonting...

Kommentarer
Postat av: Nora

Hehe låter som jag lite =P Men det ordnar sig alltid ;-) Vem ska du gå med?

Kram

2009-05-25 @ 14:01:10
URL: http://littlen.blogg.se/
Postat av: Louice

Hmm, bal nu nblev ja nyfiken =).. När är denna. Allt kommer att bli jätte bra i slut ändan ialla fall :)... Va ska du ha för klänning? Pöss

2009-05-25 @ 15:41:12
URL: http://louicel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0