ÖVERRASKA

klockan är snart halv 4 och jag har inte gjort någonting.. blä!

ett två tre. så många kiwis har slinkit ner i min mage idag.
ute blåser halv storm, vilket resulterar i suddiga blom kort.
jag är full men ändå tom. håkan spelas på repeat.
om och om igen, jag gillar det.
jag tror det är det enda jag gillar nu.
jag gillar att  vara ute och sen komma in igen.
då luktar man utomhus, det luktar gott.
pärlplattor och glitter, det är fint.
jag vill vara en liten skit igen, skratta åt allt igen.
då har man inga måsten, jag gillar inte måsten.
det skapar ångest, det gör ont.
kärleksillusioner. jag drömmer drömmar.
hemska som bra. jag vaknar alltid i panik.
jag önskar jag vore någon annan,
i skolan har alla kul. alla träffas och pratar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0