RÖD TORSDAG

Jaha, nu är övervåning snart klar städad och det går att andas igen..
Prio två idag är att göra iordning datorn med alla bilder, så jag vet vad jag har vad.
Veckan har gått fort, det känns som lördag fast det är bara torsdag ganska skönt ändå.
Jag är jädrigt shopping sugen för tillfället, fick ett sms igår om jag hade lust med göteborg någon dag. det lät himla bra!

Jag är ganska så säker nu på att jag kommer skicka in min ansökan till utbildningen, mamma vill att jag ska vänta.
Men det är faktiskt något jag verkligen vill, isåfall är kurs start den 17augusti.

Jag håller på och övningskör förfullt, läser även massor utav teori.. Synd för mig är att jag inte får uppkörnings tid förrän i augusti på grund utav semesterstängt. Det gör mig arg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0