SAW CINDERELLA

allt krånglar här, bilderna går inte att ladda upp så jag hoppas att det går bättre imorgon!
Iallafall så har jag och pappsen varit i skövde idag, jag skulle först och främst köpa en ny kamera väska men då den kostade 999 kronor så blev jag genast snål.. Istället kom jag hem med ett nytt objektiv, och vart min snålhet tog vägen då det har jag inte den blekaste om.. för långt över 5000 kronor gick det på. Men åh så nöjd jag är!
Det är precis som jag vill ha det!

Idag har jag även hittat massor utav nya funktioner på min nya dator:) kul kul!

A dustland fairytale. <3 <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

åå jag ska köpa ett nytt objektiv :) Kul att den där prinsessfotograferingen gick bra hörru! kram Lisa

2009-05-18 @ 09:01:31
URL: http://lisaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0