SKÖVDE

Det har inte blivit uppdatering på hela helgen... Iallafall så spenderades gårdagen med mamma & syster i skövde, besvikelse och fina köp! Kvällen tillbringades med sophie, bästa kvällen på länge! Som innehöll allt från promenad förbi Mv-balen till minigolf sent på kvällen. Sommarben och en kall kväll. Mycket mysigt! & dessutom åt vi supergod mat:)

Ibland blir jag så arg för att utbudet är så litet i affärerna här omkring. Jag frågade efter ett bar cykelbyxor på hm som jag sett i göteborg men det hade dom ingen aning om och kolla konstigt på mig varför jag ville ha det? Ibland undrar jag vad dom tänker när dom bestämmer vad dom ska ta in för kläder, jaja. Göteborg är allt bra iallafall! Tacka vet jag Yap & Retz i skövde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0