I wish that without me you couldn't eat. Yeah I wish I was the last thing on your mind before you went to sleep

har haft en mindre rolig dag idag. blev väckt av bror imorse. halv nio. bara att gå upp och köra till bussen. hemma igen gick jag och la mig och sov till halv tolv. ändå är jag fortfarande trött. film på dansen idag. efter skolan har jag bara haft det mindre kul. skrattat för mig själv lite ibland. snart är vi 21. snart börjar äventyren. jag bokade även resa igår. till turkiet bär det av den 27maj, hemma lagom till emmas student. bara 135 dagar kvar. innan det blir det sälen någon gång i mars. nog om det. tillbaka till onsdagkväll. nu hoppas jag att min c har bestämt sig om ikväll snart.

I wish I was your favourite girl. I wish you thought I was the reason you are in the world.
I wish my smile was your favourite kind of smile.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0