shoreline

idag har jag:
vaknat bredvid någon jag tycker om(!). ätit frukost. suttit vid datorn. ätit. datorn igen. spelat hög musik för att retas. ännu mer dator. kollat mobilen efter sms ett antal gånger. lagt mig i sängen och funderat på om söndagar verkligen måste vara såhär.
allt är sig likt, det är söndag, veckans mest onödiga dag.

Nu har jag efter att ha panik letat igenom frysen efter favoritglassen, hittade en näst intill tom ben and jerrys, men vem fan är så dum att den lämnar en sked glass? idioti. tog en smörgås istället, inte för att jag var hungrig utan bara för att, i förebyggande syfte kanske. det går utför. jag hade bestämt mig för en fin vår, men nu lutar det mest åt helt tvärtom, hel fel.

Så var det ju det där med att skolan börjar imorgon. Har kollat mitt schema några gånger för mycket och funderar fortfarande på om det går att hoppa av några kurser. jag tror även att jag ska införskaffa mig sims 3, då kanske till och med söndagarna kan bli bra.


Kommentarer
Postat av: emma

älskling pälskling. kan berätta för dig att sims 3 inte löser några problem. bara skapar. men vi kan ju rädda varandra? har också kollat mitt schema lite för mycket, öppnat en bok för många gånger för att sedan stänga den igen. tänkte lite för mycket. ätit lite fel. gjort lite fel. varit lite fel. Men med dig blir det ju alltid rätt så vi kan väl ses lite och ta tag i det här som ska kallas "mellan två lov"?

2010-01-10 @ 19:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0