If you fall hard I fall harder


det är så mycket jag saknar men inte hittar ord till. jag vill känna mig tillräcklig. jag vill så mycket. några saker mer. jag vet att han förtjänar mycket bättre. jag önskar att det inte var så. jag vill spola tillbaka tiden. för att få tillbaka mig. kanske hade jag aldrig fått känna den här känslan då. känslan med att vara kär. jag tvivlar på mig själv. vill bara låta tårarna rinna nerför kinderna. efter det villl jag att allt ska vara bra. som när man var liten och slog sig då hjälpte alltid tårarna. jag villl bara spy på mig själv. och det finns inget som tar så mycket kraft som att hata sig själv. jag förstår inte. det gör så ont. och på allt detta så är mitt knä stort som en boll. ramlade och vred till det på ett jädra sätt. roligt såg det tydligen ut iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0